sobota, 19 lutego 2011

Do you want to eat some breakfast?

Jak zabić poranny głód? Może czymś zdrowym? Mnóstwo ludzi (w tym wielu moich znajomych) zaczyna dzień od owsianki, ale to zdecydowanie nie moje smaki. Nie zawsze mam ochotę na słodkości od rana (no może sporadycznie, i częściej latem;) Zazwyczaj piję tylko kawę lub dwie, albo jem serek wiejski, jajecznicę czy kanapki z szynką i serem - coś konkretnego, co ma szansę działać długo. Dzisiaj jednak chciałam zjeść coś lekkiego. Wersja śniadania z owocami, orzechami i naturalnym jogurtem, polana miodem zaspokoiła głód i mam nadzieję, że nie zabraknie mi energii po takim posiłku :) 

SKŁADNIKI (na 2 osoby) :
  • 1/2 grapefruita
  • 1/2 soczystej gruszki
  • 1/2 małego banana
  • 2 małe jogurty naturalne
  • 2 filiżanki dowolnego musli
  • 2 łyżki żurawiny suszonej
  • 10 orzechów pekan
  • 2 łyżki miodu płynnego
PRZYGOTOWANIE:
Do miseczek wsypać musli  (u mnie mix chrupiącego z kokosem oraz klasycznego z orzechami laskowymi i płatkami owsianymi). Polać jogurtem. Pokroić i dodać owoce (grapefruity pozbawić gorzkich błonek). Posypać żurawiną, orzechami, polać miodem.


4 komentarze:

  1. Śniadanie idealne :) Tutaj wszystko dodaje energii, nawet sam widok miseczki wypełnionej takimi dobrymi rzeczami... Jak dla mnie strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A breakfast like this? Yes, yes, of course!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wlasnie wyglada idealne sniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja kocham słodkie śniadania :D Świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wizytę na blogu!
Jeśli komentujesz, korzystając z opcji "anonimowy", prosimy napisz w komentarzu nick lub swoje imię ;)